not my days.

Jag skulle kunna vara så jävla lycklig, för i tisdags var jag med mina busfrön..
sparkade boll barfota i gräset och hoppade och gjorde volter på studdsmattan..
något jag saknat så himla mycket, vädret är det bästa som finns och jag steker
och blir  brun, först röd men sen brun!! Jag har varit i uppsala med mamma och
fyndat köksbord, så himla snyggt.. och lekt ännu mer med mina käraste..
Sen igår jobbade jag kväll, ingenting gick som jag ville och allt var allmänt stressigt.
sen igår när nya bordet är uppställt, visar det sig att vi inte kommer kunna ha några
stolar till det, i princip eftersom bordet är så lågt.. sen idag har jag stekt så jävla
skönt och sen bestämde jag mig för att vara duktig och tvätta, allt gick i sin ordning
tills "grejen som ska snurra" inte ville snurra.. yes, har prövat allt som går att pröva
och nu står jag med ingen tvättmaskin och flera kilos blöt och skitig tvätt.. jag har
lust att skjuta mig själv.. nog om detta.. kommer tillbaka hit när något i mitt liv
går bra, jaja jävligt depp men det skiter jag i.. tills någon lagar vår tvättmaskin
eller köper mig en ny.. exakt.. nej, något med skjuta var det!! 


Kommentarer
Postat av: linnea

har alltid funderat på var du jobbar egentligen =)

2010-05-20 @ 19:48:29
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0