summer feelings.

Igår tränade jag och sen vid 8 kom Mikaela hit och så fixade vi med hennes nya blogg
lite.. får duga så länge.. följde med henne en bit hem runt halv elva.. och sen så somnade
vi.. imorse kom hon hit vid tio och så gick vi ner på stan, och sen till tandis och sen
stan igen!! Blev bikinisar för oss båda, och vad skulle väl inte passa bättre i detta underbara
väder? helt galet. Känner mig så jävla inne på träning helt plötsligt.. hon är min kämpe glöd.
thanks for that.. Vill redan ut och gå igen haha.. Fick med mig en hel del saker hem idag
igen.. brände 600 spänn. jag som skulle bli bättre på det där.. menmen.. tänkte även visa
min studentklänning nu när prt sc funkar.. Har inte bestämt vilken utav dessa jag vill ha
ännnu men, både är iaf mina..  vi får se.. lutar åt den högra..  Snart kommer fab hem
så jag hinner mysa lite med honom innan jag ska åka till jobbet.. 16.30 - 22-00 som vanligt.
Imorgon är det lagerrensning på Jysk som gäller för oss.. ska bli kul, sen mer jobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa vi måste träna massor nu Bella! Det är sommar snart ju ;) Den högra klänningen tycker jag iallafall var finast av dem två! :) puuuusss

2010-05-13 @ 21:21:32
URL: http://westerlundmikaela.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0