tell me about your stories.

Dagen har varit lugn, mest fått reda på betyg osv.. och är helt klart nöjd..
inga IG åtminstonde, och det är väl huvudsaken tycker jag.. inte så höga krav
på mig själv, vilket är grymt skönt.. jobbigt liv. sen hann jag och mikaela ta
en sväng i solna centrum innnan sista kundpasset, hittade det smyckena jag
ska ha till studenten, såskönt att ha det klart.. men inga skor.. hmm.. tajt.
Sen hem åt god mat, plockade massa liljekonvaljer med hem till norrtälje..
har bunkrat upp med produkter här nu innan vi slutar, är ju behövligt och
äckligt billigt.. hade min sista kund och sen.. ja.. nu kollar jag lite lätt på
eurovision.. tror inte på anna direkt, vi får se!! Imorgon skulle jag som sagt
jobbat men gav bort mitt pass, behövde lite free time.. istället ska jafg vara
med när båten sjö sätts... kul, STORA BÅTEN.. min sommar är räddad..
sen gå en sväng på stan med mikaela, sen till rånäs.. fab ska fixa med bilen
och sen grill.. lördag jobb, sen fyller Johnny år, söndag jobb.. sen hem o
sova i rånäs, för på måndag är skokloster som gäller, och jag tar BILEN tack..
ska lägga in bilder på världens vackraste ting.. älskar.








Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0