to many ways to say this.

Har varit på jysks lagerrensning.. vilken jävla hysteri hitade fåtal saker men
pengarna brändes på annat istället, som tillexempel blom grejer.. ni ska få se
vilken fin blomstergrupp jag gjort, tycker då jag iaf.. och presen till fab..
Ser på Avatar nu och ska iväg och jobba om 2 timmar.. Imorgon ska det
bakas och så ska jag göra smörgåstårta.. sen på kvällen ska vi ut och äta
med fabs fam.. och på lördag på dagen kommer mamma o pappa hit.. därav
smörgåstårtan.. kvällen är oklar, lördag jobbar jag dag sen har vi 2 årsdag.





nå vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint

2010-05-13 @ 19:53:06
Postat av: thess, 18 år och mamma

Jättefint! Trivs ni bra i lägenheten, ni har ju bott där ett tag nu? :) Såg dej förresten i norrtälje igår tror jag det var :)

2010-05-13 @ 20:40:11
URL: http://thessinwonderland.blogg.se/
Postat av: Anonym

super fint.. gör du på beställning? eller är det bara för eget bruk kanske :)

2010-05-13 @ 21:11:49

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0