VALBORG & MÖSSPÅTAGNING.

Hade en sjukt trevlig gårdag, först mösspåtagning och en stund på uteservering inne
i stan.. sen hem och så kom Martin & Mikaela, god dricka och gott grillat.. lägger
in en massa bilder imorgon kanske.. sen vid halv tolv åkte vi till trädgården, sen åkte
jag och mikaela till mobet, fabian o martin åkte hem till oss.. hade så jävla trevligt,
med massa gamla ansikten, underbart.. helt vilt och galet, slutade med att mikaela
fick sy 8 stygn, helt sjukt.. jimmy jimmy jimmy.. hmm! Imorse mådde man väl som
man förtjänade antar jag, trodde helt ärligt att jag förlorat synen igår, herregud inte okej.
Idag har vi totalt degat, och snart ska vi till rånäs, bilen är där och alla mina grejjer
är där.. ska dit och grilla ikväll igen, tackar inte nej.. Imorgon jobbar jag dag, faktiskt
skönt att äntligen få vara ledig en söndag kväll.. nej som sagt, bilen kallar på mig. puss på er.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0