bästaste du.

Sitter hemma i rånäs, inatt kommer mina föräldrar hem efter 8 dagar i
alanya! Jag är jävligt avendsjuk men det tänker jag inte ens tänka på mer
för nu är dom ju faktiskt på väg hem, snart.. dom landar halv 4 inatt om
jag förstod rätt! Ska snart ner o få min bror att sova, växla några mysiga ord
med världens bästa sambo och fästman och sen sova? hmm. skönt!
Har jobbat hela dagen och kvällen känns det som, nej 12.00-21.00 är inte
min tid alls! Hela veckan består av dagsjobb, torsdag årets marknad.. får
inte missas, min kära vän mikaela kommer nog och våldgästar och på
fredag hade jag velat åka till uppsala för att se min man spela, men carolina
jobbade ju.. buhu men däremot kommer ju en efterlängtad tjej hem imorgon.
som jag längtat! Jag har även kommit på att mina vanor just nu inte är okej.
jag är ständigt trött, jobbar hela tiden, 5-6 dagar i veckan, är aldrig hungrig
men äter eftersom det fortfarande går på rutin, har en finne i örat som gör
så inihelvete ont, och stressar nog snart ihjäl mig! Och så kan jag inte
sluta skratta åt mig själv, post är inte det de bästa som finns? När man går o
väntar på ett paket, på ett brev eller till o med en räkning.. för mig gör det
desamma för jag älskar att få öppna brevlådan, läsa mitt namn och slita upp
kuväret som om det handlade om en miljlons vinst eller liknande! herregud.

appråpå det måste jag adressändra, jag måste hinna köpa min vinterjacka
i veckan, den är redan slut på 2 ställen & i år tänker jag inte missa den..
och jag bara måste nå mina mål! TAck o hel leverpastej.

& en sak till. jag måste hitta en bra resa, och det är nu! Vi måste få komma
iväg, både jag och fabian.. det behöver vi. bästaste vi! bästaste du.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0