bebisar.

Efter dagens marknad och alla sjukligt söta fårskinns tofflor till små bebisar
så har jag börjat tänka.. pratade med en kär vän och varför är livet så olika
inte för att det finns några bestämelser men ändå känns det så, eller hur?
att man är för ung för att skaffa barn, man ska leva livet, fixa en bra karriär,
gifta sig, bygga hus osv osv osv.. Antingen är man som mig, längtar ihjäl sig efter
en liten bebis, men vet att jag måste vänta yttligare några år.. och har dessutom
ingen som vill ge mig en  bebis än.. eller så är man som en vän till mig, äldre och
både kan och vill skaffa barn men har ingen att skaffa med eller dylikt..
Fan för bestämelserna i sitt huvud, varför inte bara göra som man själv vill
innerst inne? nej för att man vet att det egentligen inte är rätt.. Får bli en bild på
barnvagnen jag ska ha bara därför för att det är konstigt att man visar en bild
på en barnvagn när man inte är med barn!


Kommentarer
Postat av: Linda

Men det är väl klart du ska ha en bebis!!!! Jöka på!!

Kram



Fin barnvagn!

2010-10-07 @ 20:50:32
URL: http://missclefberg.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag känner EXAKT som du! Längtar ihjäl mig efter barn och blir galen av att behöva vänta. Alla säger att man är för ung och ska leva först och då är jag ändå 2 år äldre än dig. Killen känner sig för ung fast han innerst inne också skulle kunna tänka sig att ha barn nu, och att det är ju ingen annan i våran ålder som har barn bla bla bla... Nej man är inte för ung om man vet att man har råd att ha ett barn och är säker på den personen som man skaffar barn med!

2010-10-07 @ 21:37:54
URL: http://elinfrojd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker du resonerar klokt. Ett barn är inget man bara skaffar.. Även om man vill. Fast jag tror du skulle klara det bra, just eftersom du använder huvudet :)

2010-10-18 @ 22:46:16

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0