Sex Party!

Gårkvällen blev sjukt lyckad, trotts allt jävla stress.. trodde nästan alla jag skulle
bryta ihop framåt klockan 2.. jag vet inte vad jag ska  göra, men något måste ändras
i mitt liv.. för annars kommer jag aldrig orka! Hursom helst, vi hann in till Ikea, gränby
hämta jim i rånäs, lämna jim hos mormor, hem och fixa fabians mammas present, slå
in det, in på blomsterlandet,  till fabians mor åt massa gott och onyttigt och sen hem,
städade som en idot och senare anlände 17 heta brudar alla all in for sex party!
Sjuk trevlig kväll med sjukt trevliga kvinnor! Kvällen fortsatte på dansgolvet, tills klockan
slog 3 och jag var tvungen att få hem min karl.. på tok för många shots i hans lilla mage.

















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0