yes I like it!

Jag har inte tid till datorn, jag lever livet, tar hand om ett hushåll,
försöker att inte jobba ihjäl mig och ja, allt annat som är så kul!
Helgen beståd av hockey, sen massa gott framför en film tillsammans
med basse & carolina! Dessutom, min älskling fick göra ett mål
mot rimbo jävlarna! Underbart.. sen i lördags, tränade vi.. hårt kände
jag igår, även idag.. sen kom mikaela och carolina hit vi åt god
middag och drack goda drinkar, sen kom Madde och ja jag hade
en fantastisk kväll! Sen tog vi oss upp mot piren, ett stort skämt
åt kön, så pinsamt.. men efter 1 timme och en kvart var vi inne..
jag och fab åkte hem tidigt men lite skaka rumpa hann jag med..
igår segade jag, skussade fab till diverse ting och tog mig sen till
jobbet, fick jobba över en aning inte glad då min mage ville döda
mig.. Idag har jag hunnit träna, städa, lagt undan sommarskor inför
vintern och lagat kvällens middag, ska om en timme bege mig till
jobbet för ännu en kvälls jobb.. suck. Vill vara LEDIG.
NEj bilderna får tala för sig själva, även våran underbara friskisdans.















Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0