you are my sweetest downfall!

Både igår och idag har jag mått fruktansvärt dåligt.. är sjukt trött, sovit
bort hela dagen idag och är ändå lika trött? Mår illa konstant, och känner
mig allmänt deppig och seg.. och nej jag är inte med barn. så vad ska jag
göra, gå till doktorn o fråga vad som är fel på mig? Vad tror ni han svarar?
nej, fan.. jag behöver få komma bort, få spendara tid med mig själv och
den bästa i mitt liv.. Första bästa resa i början av december tar vi.. måste
ha något underbart att se fram emot nu! Mitt i allt depp, underbara höst bilder.


















Kommentarer
Postat av: Linda

Det är pisshöstens fel... men efter resan kommer du vara som den prinsessan du är;)



Kram o stjärtnyp!

2010-10-10 @ 20:39:38
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0