drunk.

Stress dag på jobbet idag, kom inte där ifrån förns tjugo i fem och slutade
egentligen 4.. inte kul.. men inte heller mycket o göra åt.. Efter det åkte jag fort
o köpte med mat hem, sen kom fab.. åt, sen pulat med photoshop.. äntligen.
däremot ska jag be bror fixa en nyare, har fortf. bara 2:an men den är fan bra
tycker jag!! så nu får ni stå ut med lite photoshopade bilder.. ska framkalla
imorgon om jag hinner! Förstorningar.. mm. imorgonjobbar jag 12.30-21.00
fredag 7.30-16.00, lördag 16.30-22.00, söndag 16.30-21.00, måndag 7.30-16.00
tisdag LEDIG. kör hårt med andra ord, blir någ inte mycket update..
Ikväll har det blivit idol & nu tylöööööööööösand.. herregud. pöss







Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0