Man Måste Dö Några Gånger Innan Man Kan Leva.


Man  vill vara ledig, men när man väl är det vill man jobba!! Jag skulle kunna tänka mig
jobba 10.00-17.00 varje dag, vilka dröm tider! Men nej.. Idag ska jag iaf, städa som är
det enda jag gör i princip eftersom alla jobbar & min älsklings tjej sitter på planet till Cali
nu.. buhu! Känns sjukt jobbigt faktiskt, men 3 veckors ska väl gå! Blir värre i vinter, då hon
troligen försvinner från december till april! Men idag ska jag försöka hinna plantera om
blommorna på balkongen, åka o köpa nya och vika tvätten som doftar ljuvligt! Och baka lite
till.. sånt man aldrig hinner med annars! Måste ju spara pengarna så någon tur ner på stan
får jag inte göra! Nästa helg är det äntligen ulla.. yey! Ikväll jympa & yoga! hårt men skönt.






Kommentarer
Postat av: Onlyerik

vackra bilder

2010-09-14 @ 11:11:39
URL: http://erikeliasson.blogg.se/
Postat av: CARLAPHOTO

Vad fina foton!

2010-09-14 @ 17:47:14
URL: http://standingcarla.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0