Torsdag.

Redan torsdag, många tänker säkert.. äntligen är det snart helg! Men eftersom
hela min helg kommer bestå utav jobb så säger jag inte det.. men jag deppar inte.
Jag vill inget annat än få ihop mina 150 timmar 10 timmar ifrån heltid.. och jag vill
ingenting annat än att få en bra lön så att jag har massa fickpengar tills thai!
För ja nu är det helt bestämt att vi ska åka, ska bara hitta en bra resa.. längtar
rätt mycket.. Idag har jag hunnit gått 3 kilomter och städat hela lägenheten,
slängt massa sopor och ska nu åka till jobbet.. jobb 12.30-21.00 som sagt.. inte
jätte lockande men fab spelar ändå match hela kvällen så har väl inte något jätte
mycket bättre för mig!! Nu ska kiiiila  vidare.. tänkte bara nämna några ord till
en fin fin fin fin vän.. min kära vän mikaela westerlund.. har i 2 nätter drömt om hur
hon åker bort, och det är ju verkligheten. kommer sakna henne sjukligt mycket
när hon far iväg.. min baby! But still, jag är förbannat glad för hennes skull..
det här är hon värd! Puss på dig darling!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0