tusen varv runt jorden, och så tillbaka igen.

Jag kom hem tidigt idag, hade det skit stressigt till en början men det ordnade jag
upp till slut.. så himla skönt att få komma hem i tid! Just nu sitter jag med 150
bilder som ska framkallas, beställas i olika storleker osv.. och måste prata med
min man innan jaggör det och han behagar ju inte sluta spela match någon gång
så jag känner mig lite frustrerad, just då ringde han.. gjorde inte saken lättare
menmen! Imorgon jobbar jag ju som sagt, till 4.. efter det ska jag träna, fia
kör istället för malin så jag tänkte köra.. sen ska vi till mamma o pappa äta min
egna goda favo rätt och sen förhoppningsvis hinna ut o ta några fina höstbilder..
men det blir ju så himla mörkt fort! Nej nu ska jag fortsätta med mitt. ha en trevlig
helg! Har jag sagt att jag älskar dig? Mer än allt på hela jorden?



Kommentarer
Postat av: sofie ♥

va söta

2010-09-09 @ 23:14:30
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Filippa

va söta bilder :D

2010-09-09 @ 23:22:01
URL: http://filippahedberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0