Dresses.

Jag lever men känner mig mer som död.
Har tränat fruktansvärt dessa veckor.. känns bra men mina
benhinor sviker.. har "typ" öroninflamation som sagt.. ska besöka
läkaren på fredag igen, för såhär ont tänker jag inte ha..
Till råga på allt har jag förhoppningsvis fått en liten spricka i
tanden, vilket gav mig fruktansvärda ilningar. bland det värsta
jag varit med om.. idag har det kännts lite bättre, inte så sugen på
o lägga ut tusen spänn på tandläkaren.. dessutom har tanden blivit vass
och jag som inte kan sluta göra något jag börjat med så har jag med
tungan rört där hela tiden och fått typ 15 blåsor på tungan.. Just nu
väntar jag på att min otur vänder.. så less. Mitt i allt har jag fått ett
fett paket från H&M. inte behövligt för min ekonomi.. men..
Massa klänningar.. som ni ska få se.  Ikväll sitter jag bänkad framför
Arga Snickaren.. "Känner" tjejen som är med ikväll.



 Klänning från H&M. 349:-




Maxiklänning från H&M 149 :-



Slutsåld ombloggad MAXIklänning från H&M 199:-


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0