min fina vän.

Idag är det onsdag, jag jobbar kväll vilket betöd sovmorgon imorse. gick
upp halv nio och ordnade med saker som var behövligt.. ska ta mig ner på
stan o ordna lite saker också.. men först vika tvätt & ladda en ny maskin.
Alltid lika kul.. Igår efter jobbet hann jag bara hem o käka, lagade
pannkakor tillsammans med fab.. är sämst på o steka o han grym..
Så Pancakes ala icecream and strawberries. smarrigt värre. Sen iväg på
träning med Carolina o Diana. När jag kom hem, träffade jag en efterlängtad
tjej.. kramades och kramades och försökte ta igen 5 månader på mindre än
1 timme. skulle aldrig gå, men vi ses SNART igen.. finaste bästa vän.
& ja, hon var en pepparkaka.. ni ska få se.. ha en toppen dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar! Som jag saknat dig!! Men på fredag får vi ta igen lite tid <3

2011-04-27 @ 18:09:31

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0