Vitlöks öra!

Har haft en fin dag i rånäs med dem finaste kusinerna, åhh vad jag saknar att inte träffa dem oftare. Dem är ju redan så stora! Sen hemma med la familia, mormor, farmor o farfar! Klippt 4 stycken! Nu är vi hemma mår inte bättre än igår & ligger nu med örat fullt av vitlök, värt ett försök iaf!  Dock svider det som in i helvete i örat och i både mina o fabians ögon.. Och lukten, fy satan! Känns som vi får härda ändå!! Imorgon jobbar jag 14.00-22.00, sen kommer carolina o seb hit på en drink o spelkväll! På måndag åker vi förhoppningsvis till Uppsala, ny bokhylla!!! Sov Gott & en glad påsk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommentera gärna någon fråga i min nya kategori " flora tycker till", om du vill ha tips om något, eller något kompisproblem osv. kram! ps. vill du ha en design? kontakta mig med beskrivning, bilder osv. på [email protected]

2011-04-26 @ 17:59:03
URL: http://behiye.blogg.se/benny

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0