lite inifrån.

Att man ibland känner sig nere behöver inte betyda
att något hänt, det behöver inte betyda att jorden går
under, det behöver inte betyda att jag mår skit.
Det kan betyda allt och ingenting, just idag betyder det
nästan ingenting, men känner mig väldigt ur fokus,
väldigt deppig och väldigt less på både mig själv och
saker som händer i min närhet.. Men saken är den att
just dessa dagar, då kroppen strejkar och behöver tid
för sig själv och sin ägare, det är dom dagarna man
måste ge kroppen vad den vill ha, annars skjuts problemen
upp och blir tio gånger värre nästa gång kroppen säger
ifrån, jag tror att jag svikit min kropp på den punkten för
länge och just därför känner jag mig väldigt ur balans just
idag, så att låta kroppen styra och tänka på sånt man
inte har tid för annars, och pyssla om sig själv är viktigt.
Så nej, det är inte allvarligare än så. Tog en runda på
spåret med Carolina, girlstalk och 4 km gör susen för
både kropp & hjärna.. blev laddad med så mycket ny
och bra energi att jag skulle kunna ta itu med dem
mesta problemen just nu.. Känner mig så redo för
nya tag med mitt liv.. Ska sattsa allt och ge allt..

Ge åt mig själv och ge åt andra..  ♥

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0