my humps.

Ja, det gick bra hos naprapaten.. Nacken känns redan bättre, och
hon kunde konstatera att det mesta var ganska snett o dåligt..
Dessutom att det kan ha o göra med min ryggskada jag fick i
jobbet för ett tag sen, så nu håller jag tummarna för att jobbet
kommer betala det här.. Hon knäckte iaf allt som gick o knäcka tror
jag, fick även ligga med el grejer och ja.. känner mig bra redan,
skulle förmodligen ha en förjävla träningsvärk imorgon.. känner
faktiskt redan hur den smyger sig på, men det är så det ska vara,
då är vi på rätt bana.. håller tummarna.. Har gått en lång pw med
carolina, nya skor och det gick galant.. Jobb imorgon om jag kommer
ur sängen vill säga, nu en dusch o sen invänta min man för film! ♥

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0