smartphoto

Har ett samarbete med Smartphoto som är det nya namnet för
tidigare ExtraFilm. Är en såkallad testpilot och får alltså göra 
olika fotoprodukter gratis, skriva om dem och visa upp dem. 
Kommer berätta vad som är bra, vad som är mindre bra mm.  

Smartphoto är en fotobutik på internet där man kan göra en
massa roligt med sina foton. Det är allt ifrån förstorningar, fotoböcker,
canvastavlor, vanliga framkallningar och mycket mycket mer.

Jag har testat att göra en Postertavla i storlek 20x30.
Det är en högkvaliativ laminerad bild som fästs på en hård platta.
Tavlan går att göra i en rad olika storleker och varianter och jag
valde att göra varianten Collage, har alltid varit sugen på att se hur det blir
och efter tidigare dåliga erfarenheter av postertavlor ville jag pröva
något nytt. 

Att göra tavlan var superenkelt att göra, några knapptryck och sen är den
klar.. Super roligt att kunna välja flera bilder till en o samma tavla då
det oftast är så svårt att välja ut bara en. Man kunde även välja att
skriva en text, vilket jag valde. Dock gjorde jag ett hjärta som istället
blev en fyrkant, fel av mig som inte var uppmärksam på att det inte går.

Resultatet blev så himla bra, en helt annan kvalite på plattan en vad
jag tänkt mig, känns nästan som en glasskiva. Tänk på att välja högkvaltie
bilder, men sånt varnar även sidan för.. Läs mer om postertavlan och
beställ en egen här:
http://www.smartphoto.se/produkter/canvas-vaggdekoration/postertavla







Vart sitter min tavla:
Min Postertavla har jag inte kunnat placera, vill hitta det perfekta stället.
Men då den är på mig och min pojkvän så kommer den förmodligen hamna
i vårt sovrum. Tavlan går o ha i varje rum i hemmet, beroende på vilket
motiv man väljer såklart..  Jag tycker inte att den speglas av ljus eller
liknande och tycker därför att den kan placeras i princip vartsomhelst.
Superfin med Collage och säkerligen väldigt fin med bara en bild.

Rekomenderar starkt denna Postertavla.


Besök Smartphotos hemsida här: http://www.smartphoto.se/ 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0