tisdag.

O r k a r   i n t e    j o b  b a  ! !
Man kan få perioder ibland, som gör att man är less på det
mesta.. just nu är jag less på jobbet, går liksom hur bra som helst
när jag väl är där men nä, det är inte roligt att ta sig dit..
Man vill ju inte ligga hemma heller varje dag men ändå..
Jobbar hur som helst 12.30-21.00 idag.. riktigt mördarpass, inte för
att det är det längsta passet utan för att det är 3 & en halv timmes
dag göra = tråkiga saker.. Så vid fyra när det är "middag" känns det som
man borde få sluta. suck. Det blev ett klagoinlägg det här hörni.

Idag firar jag o fab 3 år & 3 månader, nej vi räknar inte sånt längre.
Men det slog mig och då passar det bra med film mys ikväll tycker jag.
Hoppas ni får en fantastisk dag ! ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0