Uppsala.


Kvällens planer blev ändrade.. så drog till hemmakväll & köpte
gooooooooda remmar.. Ska se Blue Crush 2 snart och sen ska vi
äta middag. Är fotboll så middagen kommer liksom i andra hand.
Var ju som sagt i uppsala idag, InterSport ska stänga i Gränby så
dem hade butiks rensning.. Vi både köpte springskor, hade kostat
1400 och fick dem för 680.. super fina & sköna. Riktigt kap.
Dessutom ska pappa betala  dem, ännu ännu bättre ju.. vill ut och springa nu.
Hittade dock bara en blus och en ring sen, vilket är bra.. inge
shopping för mig, måste spara pengarna..

Juste har fått som önskemål att jag ska visa inköpen från Ullared.
Vet inte vad jag ska visa för det känns inte som jag köpte något
fast jag gjorde det, får se om det kommer. MEN lovar o visa
efter September resan!! Ha en fin kväll!




Blus från VILA 259:-





Löparskor ADIDAS 1400 NU 680 :-





Ring ÅHLENS 99:-


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0