Mitt 2011.

Tänkte sumera mitt år i korta drag.


Januari



Firade in det nya året hos oss med fina vänner.




Vi hade en massa, massa snö!


Februari




Himlen var ofta såhär fantastisk fin.




Firade Alla Hjärtans Dag.



Dansade långt in på nätterna med grymma vänner.


Mars




Hängde hos mig, charader och drinkar och skratt.


April




Jag började göra mina små egna buketter.




Hängde på balkongen med brudarna.



Snön låg kvar & vi byggde om på balkongen.


Maj




Gjorde en hel del liljekonvaljbuketter.




Basse fyllde 25, det hade vi ordnat med överaskningsfest.





Mitt hjärta fyllde år, det firade vi med fullt ös till PETTER.




Jag & Fabian firade 3 fina år tillsammans. ♥


Juni





Jag fotade & arrangerade mitt första bröllop.





Vi var ute i harängen.




Åkte ut till Lunda & picknickade med Carolina&Mickis.







Firade midsommar med bästisarna ute i väddö.


Juli




Jag fyllde 20 år och firade med fullspäckad helg.





Hängde i parken.




Fotade Linda.





Var med mina små favoriter.





Vi åkte våran årliga resa till öland.


Augusti




Hade kräftskiva.




Tog en sväng på Borås & Ullared med la famila.




Hade hejdå middag för finaste Anna som åkte till USA.





Lilla Zeb föddes & Char-lee blev stolt stora syster.


September





Fotade Josefin & Johans bröllop.




Fotade lilla zeb



Blev ett redhead.



Tog en vända till Ullared igen.


Oktober





Åkte till Alanya, firade 2 års förlovning.





Fotade Char-lee.








Fotade Madde, Julia & Petra.


November





Fotade Izeta & hennes barn.




Fotade Becca & hennes kompis till deras projekt arbete.




Otis fyllde 2 år





Jag tog en mini florist kurs.


December



Det blev Advent.






Vi hängde en hel drös människor hos oss.





Inez fyllde 6 år. ♥



Hade afterwork!!



hade julbak med fab!




Ja året är ju inte slut, och jag har absolut inte skrivit med allt.
Men en liten liten liten sumering iaf. ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilket fint år <3

2011-12-19 @ 21:00:08
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0