new hair.

Fredag, och jag skulle ju som sagt till Frisören Sofie. haha.
Så underbart att sitta o bli bortskämd.. Så nu är mitt röda hår
en historia för sig, gah. Längtar redan tillbaka.. Men det är
jobbigt att ha rött hår, ska skötas om mycket. Däremot blev
färgen inte riktigt som jag tänkt mig, såg bra ut först men i
varje ljus är den olika och jag vill ha lite mörkare & lite guldigare
och varmare.. Men vi ska fixa det nästa vecka så kommer bli
galant. Tack för en mysig förmiddag Sofie! ♥ Sen åt jag lunch
med mamma, julhandlade lite och nu håller jag på att ordna
inför kvällens AfterWork vi ska ha hos mig, Erik, Jossan och Emma
kommer.. Bara Erik som har jobbat men vi får inte till det annars.

God mat, gott dricka och trevligt sällskap står på schemat.
kan inte bli annat än toppenbra. Ha en fin kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt!!!

2011-12-16 @ 17:19:36
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0