onsdag.

Onsdag idag, igår var det Lucia och det var nog bland det första året
jag faktiskt inte såg någon lucia..  Jobbade kom o fixade mat, o sen
mötte jag upp Linda på träningscenter för ett Afro dans pass, sjukt
kul och jobbigt.. På torsdag ska vi köra ett nytt dans pass dom ska ha.
kuuuuuuuuuuuligt. Idag är jag ledig, men vi har vikarie möte och jul
lunch så ska till rimbo ändå..  Mådde jätte dåligt igårkväll/natt.. Trodde
jag skulle bli magsjuk, tröck på från alla håll men kom inget. ingen
trevlig känsla kan jag informera.. Dålig sömn ger dåligt humör och det
gick ut över mitt stackars hjärta imorse.. förlåtförlåtförlåt. älsklingsfab.

Har en hel del julklappar & andra kostnader just nu och inga pengar.
Alltså, julen ruinerar mig.. så hoppas verkligen att människorna jag köpt
julklappar till blir glada, vågar inte ens räkna på hur mycket jag spenderat
på julklappar.. ursch. Får ruscha runt dan före doppare dan.
Nä ska fixa mig lite nu, ner på stan o köpa biljetter till juldagen åt en hel
drös och sen på möööööötet. Så ha en fin dag hörni! ♥

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0