helg.

Vilken helg, i fredags var jag ledig.. tränade tidigt, sen kom Madde & Julia
hit & så fixade vi hennes hår.. Sen fixade min man med lite saker här hemma.
& senare kom Carolina över på middag & film kväll, då grabbarna hade match.
supermysigt.. gick o lag på mig på tok för sent då klockan ringde 6.00 för jobb.
Men gick hur smidigt som helst, förutom att min rygg började svika.. Gjorde illa
mig på jobbet i ondags o har inte känt av något större förn igår, sjukt jobbigt
iaf, idag känns det något bättre vilket jag tackar för.. Efter jobbet o väl hemma
i norrtälje åkte vi tillbaka till rånäs för middag, super mysigt.. o mina små änglar
var där o dem är för stora o det var på tok för länge sen vi sågs..
Åkte hem sent igårkväll sov länge idag, fab åker på match vid ett jag ska försöka
åka ut o köpa krukor och sen ska jag på bio, Trassel i 3D med inez, fia o jim.
mys söndag helt enkelt..  Ikväll ska jag o fab mysa till tv, bla. BIG BROTHER.
undra om han är lika glad för det som jag..



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0