Jag vill ge dig, allting jag har.

Det händer så mycket saker, jag jobbar.. tar med mig jobbet hem och tränar.
Försöker spendera mycket tid med min älskade, ja trotts att vi bor ihop så blir
det inte alltid på samma sätt som man vill, tiden räcker inte till.
Hade världens mysigaste o bästa alla hjärtans dag, kanske lägger in lite bilder
ifrån det på fredag när jag är ledig, just nu har jag varken tid eller ork..
är så fruktansvärt trött hela tiden, finns nog en rad olika anledningar till det
men inga jag kan avsluta i nuläget. Försöker förstå mig på saker som jag
förmodligen aldrig kommer förstå mig på, grubblar to deep in i framtiden.
vissa säger att det är bra, vissa säger tvärtom. Men jag tror på mina hopp,
jag tror på mina framtidsvisioner, och jag vet att dem är tillsammans med
dem bästa i mitt liv, bland annat denna underbara man.


http://www.youtube.com/embed/tCYmcrTvlXk


Gick inte o få in videon här så fick bli en länk helt enkelt.. gjorde
denna till fab på alla hjärtans dag bla.


Kommentarer
Postat av: J O S E P H I N E

Jag kollade på hela videon, helt fantastisk! Jätte fint gjort av dig, verkligen! Vad sa han när han fick se videon? :)

2011-02-20 @ 14:58:09
URL: http://jjossues.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0