3 juni.

Idag är det prick 1 månad kvar tills jag blir 20. yey.
Inbjudningskorten ska läggas på lådan och tiden kommer
sprigna iväg, varje helg är uppbokad till o med då..
Det betyder även att imorgon är det 1 år sen vi tog
studenten, det är ju helt sjukt? herregud. åhh, vad jag
vill uppleva den dagen igen.. hur som, Ingrid kommer
snart förbi och ska fixa sitt hår.. Fab är på väg i min
bil långt bort för o kolla på en ny bil. får se om han
kommer hem med den eller inte.. ikväll ska jag &
Mickis dricka vin och äta jordgubbar i parken, imorgon
troligtvis upp tidigt för jobb, om inte kicki kan ändra det.
För isf blir det Åland.. hur som helst.. ha en fantastisk dag
i ett förjäkla fantastiskt väder.. ska lägga in bilder sen
på vad jag fick med mig hem från täby igår.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0