Big Brother.

Har slutat titta på bigbrother.. men inatt drömde jag att jag
själv var med i Bigbrother.. tecken på att börja kolla
igen kanske? Men nu hänger jag ju inte med alls längre..
Final snart iaf.. och i drömmen, herregud.. det var så
jäkla hemskt.. har ju allltid sagt att jaglätt skulle kunna
vara med, inte efter inatt. Har tänkt ganska mycket på senaste
tiden hur det skulle vara att vara utan fabian, kanske en
månad eller så för o resa lite.. eller bara en vecka på
charter? Alltså.. jag tror inte, eller jag vet att jag inte
skulle klara det.. 1 natt, gör ont i hela mig. kan inte
somna, kan inte sitta still.. åhh.. Men någon gång måste
ju  bli den första, eller hur? hur gör man, hur ska man
ta steget? låt det aldrig hända.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0