Bröllop!

Kastar in ett snabbt inlägg, varit uppe sen tjugo över sju.. Ordnat med diverse saker & mig själv, det får man ju intr glömma.. Är både nervös & stressad.. Men vädret är bra & det känns så himla skönt.. Att fota attbröllop o spöregn känns sådär! Igår jobbade jag, åkte till rånäs hjälpte till i festlokalen..skrev ut o fixade bröllopsprogrammen, festprogrammen mm som jag gjort.. Klippte brudgummen.. Allt tog sin lilla tid. Åkte iväg & firade bästa Anna som fyllde 20 jävla år igår, helt galet.. Var däremot nykter & körde sen packet in till Norrtälje.. Kollade på film till alldeles för sent, därav fjuttiga timmars sömn.. Nu ska jag växla fab, ordna med massa.. Kolla igenom checklistan 10 gånger om, köpa blommor, fixa brudfrisyr, till festlokalen för sista pillet och sen portträttfotografering.. Sen är det vigsel! Jag är toastmaster ikväll, inte min grej så blir en hyffsad lugn sådan, har ju frisyr, foto mm att tänka på också! Vi hörs en annan dag, önska mig lycka till!
Trackback
RSS 2.0