Dan före midsommarafton!

Ja imorgon är det midsommar, o vädret då? Fyfan.  Snart juli! Men dem har lovat bra väder imorgon & det får vi verkligen hoppas.. Annars är det bara kallt o blött på väddö! Men har storhandlat i kaos idag.. Rent K A O S! Va i över en timme på flygfyren o då körde vi ändå shop and go! Nä ursch.. Sen dess har jag lagat mat, bakat, fixat blommor, mm.. Till morgondagen.. Så det mesta är klart när vi kommer ut.. Lite kvar.. Ska hämta fabs gamla bil på norrbil nu & köra ut den till nånö! Den blev ju på backad förut, så har varit på lagning.. Men verkar strula, stackars min pojkvän.. Samma visa varje gång. Sen vid nånö ska jag försöka plocka lite björkris till kransarna som jag ska göra till oss tjejer.. Sen ska vi ta med mat hem o mysa i soffan!!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0