Fullmåne.

Gick & lag mig kvart över elva igår.. Låg i sängen färdig
för natten halv tolv, kände mig trött.. Jamen visst, det gick
1,2,3,4 timmar. Vände och vred på mig och ville inte somna.
Tittade på klockan sista gången 04:58 sen måste jag äntligen
somnat tills fab gick upp 05:45 u n d e r b a r t. eller inte.
Försökte då somna om vilket inte gick, men somnade tillslut
vid halv åtta, till halv tio.. Ja tre timmars sömn då. trevligt.
Men Faster sa att det va Fullmåne inatt, hoppas på att det
var därför och inte något annat.. Har färgat håret på
morgonkvisten, nu ska jag snart ta mig ner till stan en sväng.
Införskaffa födelsedagspresent o kanske något litet till mig
själv.. Fick ett SMS om att H&Ms REA startar i BUTIK idag.
så in och fynda ni med.. puss&kram.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0