objektiv.

Blir helt tokig på obejtkiv. har suttit hela morgonen fram
& tillbaka och kollat, så svårt. har bestämt mig för o lägga
en hel del pengar ändå nu.. och behöver ju ha det om
2 veckor, så måste bestäma mig nu.. Vet inte om jag ska
ha ett 18-200/250mm. så man slipper byta objektiv
under bröllopsfotografering. eller om man ska köpa ett 55-270
kanske. åhh. blir galen, någon som har bra tips på
typiska porträtt/bröllops objektiv? Vill kunna zooma en
hel del.. vilka problem jag har.. Sticker till täby nu, sen
på middag hos mormor, och klippa lite osv.. hörs kanske ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ska vi ordna det! 40 kr? :)

2011-06-02 @ 16:52:53
URL: http://linneajanssons.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0