lovely.

Har inte haft tid o sitta vid datorn, har inte tid nu heller.. så bilder från helgen
kanske jag lägger in i kväll efter jobbet.. I fredags,satt jag på balkongen med
Mickis, drack vin, åt jordgubbar & Melon och gick sen ner till Åtellet och spenderade
kvällen där med Jonas också. sen hem, tog ett glas rött med Carolina och så
lite tid med grabbarna som spelade Nhl.. I lördags upp tidigt, iväg på Pirat kalas.
sen hem till rånäs, laga middag.. och umgicks med mina älskade busfrön..
Idag åkte vi ut till Harängen, var vid vattnet när hundarna badade osv.
kom hem nu, ska snart iväg och jobba, men känns okej då jag jobbar med
Emma.. om det fortfarande är så, hoppas det.. är ledig imorgon & då ska jag
till ikea, och köpa diverse småsaker.. ordning o reda i tvättstugan står
på "att göra listan" och kanske ett badrumsskåp/spegel..  Är ju inte direkt i behov
av pengar, ehh jo.. låt lönen komma va! 

Ne, några mobil bilder som får sammanfatta helgen så länge.
Juste hela vårt hem doftar liljekonvalj & imorgon börjar en månads hårt arbete..


 






Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0