My mouth.

Var hos tandläkaren idag..justerade bettskenan, kändes bra då, mindre bra nu. La i någon fyllning på tanden som ilar, men just nu gör det bara svin ont! Åhh! Orkar inte, vill få vara glad.. Ville skriva ett inlägg om att tandvärken var borta och att jag va glad, skit! Men det kanske konmer om jag jobbar på med bettskenan! Och min fantastiska pojkvän förtjänar verkligen en glad flickvän! Blir det inte bättre nu måste vi borra ur tanden och fylla i med något.. Då tanden är skadad pga tandgnissling. 750 kronor fattigare! Har inte råd o gå tillbaka igen, vilket jag nog blir tvungen till! Hur som helst, har sovit en stund hos mamma & pappa, skulle kunna sova nu ända tills imorgon känns det som! Men ska äta lunch med mamma iaf, sen till jobbet. Ledig fre,lör.. Tillbringas nog i soffan!! Jävla skit mun.. Har plockat en bukett liljekonvaljer idag, vill få va lycklig utan värk nu!

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0