slut.

Har pillrat en massa på bloggen.. ganska så bra va? ska fortsätta en
annan gång då jag har ork. hur som helst är jag helt slut nu, först o främst
pga. äckel käften.. (ska ringa tandläkaren på måndag) lovar.
men också för att jag stått o lagat en massa mat, tårta mm. som jag proppat
in i kylskåpet, förstår inte hur jag lyckades men det gick. Vad gör man inte
för den man älskar? har även tvättat två maskiner tvätt & städat. fortsätter
imorgon.. det värsta är ju att de kommer se förjävligt ut på söndag igen.
haha, men men.. Blir nog som sagt dåligt med update imorgon.. men återkommer
på söndag.. ha en lovely kvälll/natt... och helg såklart.


Kommentarer
Postat av: Johnnyandrine

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-09-23 @ 15:00:00
URL: http://johnnyandrine.blogspoo.com

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0