tänkte bara säga att..

Vet ni vad, igår efter jobbet kände mig jag hurtig nog till att
ta tag i o få håret lite rödare, yeah.. bra val, när håret var
fönat, omkring 00:00? så upptäcker jag att det är fin fin röd
färg i botten och cirka 2 cm utåt, och resten är SVART..
känns som jag grät mig igenom natten, men ja det är inte
konstigt att känna så över sitt hår hallå? gick upp 7.00
stod på låset till coop vid 8.00, i med blekning och welcome
orange hair. fyfan, sen kom ju mamma o vi skulle göra stan..
men snyggt hår, yeah right.. kanske visar bilder sen, bara
kanske, för det var gräsligt.. när jag kom hem kastade
jag i en anna röd färg och woila, jag är super nöjd!
tack o lov.. ikväll hade de ju varit nice med bra väder då vi
ska ut o käka ett glatt gäng, och sen vidare hit för förfest o
sen till säsongsöppningen av pirens "ute plats" menmen..
den som är glad är inte den.. puss på er!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0