flowers.

Lördag igen, tiden går för fort.. igårkväll så var jag hemma hos
Carolina, med Diana, Elin, Jossan och Madde.. idolkväll och mys.
Gick och lade mig väldigt sent, och upp med tuppen imorse. Iväg
till gymmet, och sen till blomsterlandet, köpte diverse blommor mm.
Reslutatet får ni se nedanför.. Och nu sitter jag här och klockan är
redan halv fyra? herregud. Ikväll kommer Caroline iaf, vi ska ha
myskväll, god mat och några glas vin. Varmrätten har jag tänkt
såhär : Köttbit på en bäd av kantareller,  stora hemmagjorda
klyftpotatisar, toppas med sparris & husets bea sås. wola!

Till efterätt  blir det vaniljpanacotta. dissar förrätten, vill ju inte
riskera att spricka... Imorgon har jag ett foto jobb, och sen
mitt vanliga jobb, så 12.00-22.00 blä.   Ha en fin kväll. ♥








Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0