The Vampire.

Känslan som uppstår när man inser att man sett det sista avsnittet
av The Vampire Diaries säsong 1, och upptäcker att säsong 2 inte
finns på datorn, p a n i k.. åtgärdat och väntar nu ivrigt på att kunna titta,
kanske har filmerna tills imorgon.. åh herregud, mitt hjärta bultar.

Det var verkligen länge sen jag kände såhär för en serie, det har
varit OC och så OTH såklart, och nu det här.. efter att ha sett små
snuttar när jag sappat över till sexan, vill ni inte fastna i ett serie
träsk? För guds skull, börja aldrig följa den här serien. Jag tror dessutom
att jag drömt rätt mycket om en viss vampyr de senaste nätterna,
ja ni ser ju själva nedanför.. hur mumsig? Tur att jag har min alldeles
egna mumsbit next to me, vad skulle jag annars göra? ♥



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0