fin onsdag.

onsdag, vaknade upp inatt av att huvudet värkte. ingen vanlig
huvudvärk, och inte migrän.. något helt annat, det strålade i
ögon, det dunkade i nacke, huvud och bihålor.. rent ut sagt, jag
trodde jag skulle dö, eller jag ville dö så ont gjorde det. kunde
inte ligga så fick sittandes försöka kämpa mig igenom natten.
Mindre kul, som tur är har jag fab som kämpade med mig..
underbara pojkvän. åkte till jobbet, dum ide egentligen.
Men jobbade till halv tre åkte sen till mormor som fyller år
och fick fika, behövligt..  åkte hem, styrde här hemma för mys..
tro mig, så fin kväll med fina vänner.. längtar ännu mer efter
vår träningsdejt imorgon ♥ tack fina ni för en fin kväll.
såg filmen " Desert Flower" herregud, se den. ALLA.
f a n t a s t i s k  ♥



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0