Lyckorus.

Är helt lyrisk, kliar i fingrarna och vill bara tillbaka och göra fler buketter.
Var som sagt på florist kurs igår, 1 gång av fyra.. Det var verkligen jätte
svårt, men jätte kul.. Åh, längtar.. det bästa är ju dessutom att man efter
varje gång, tar med sig det man gjort hem, något fint varje gång.. ♥
Verkligen min grej, hoppas att det kan bli en merit så jag kan söka nytt jobb.

När jag kom hem hade bästa älskade fab köpt blommor, han visste ju
inte att jag skulle få med mig hem.. underbara älskade man. ♥

Idag ska jag till rånäs, foto jobb.. ska bli kul. Jobbet ringde o hörde om
jag kunde jobba fyra timmar på em.. vi får se om det behövdes då jag
kunde börja först halv två.. Ikväll är det tjej kväll, ola la la.
Har längtat, efterlängtade tjejer samlade på ett o samma ställe.. kommer
bli grymt, ska ladda med diverse ting.. Ha en fin underbar dag kära ni.




Min första bukett, vad tycks? skulle ni kunna köpa den? ♥



Här är blommorna som fab kom hem med, älskade..
Snodde även ihop dem i en bukett, med spiral.. yey.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin Bella!!!!!

2011-10-15 @ 18:57:55
URL: http://www.missclefberg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0