Jag saknar dig.


Kom hem runt halv tio igår, lägenheten var full av grabbar. så
satt här och drack och sen drog i till mobergs där jag träffade Sofie,
sen kom Caroline okcså. trevligt, fab o jag åkte hem efter två någon gång
var totalt död då, förskylning och 8 timmars sömn på två nätter
plus hysterisk shopping, ja det tar på krafterna vill jag lova.

Har packat upp allt från ullis, och som vanligt känns det som att man inte
fått med sig något för alla dessa pengar, skumt.. Kanske visar upp lite saker,
känns rätt obetydligt då det är massa julklappar och hushålls saker men
några få saker kanske det blir. Nu ska vi snart åka till harängen, gå ut o
gå med Santos och sen på bio, ÄNTLIGEN "Jag saknar dig" som jag
längtat, men inte orkat åka någonstans, nu går den ju här i norrtälje.

Ha en fin em & kväll. ♥



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0