Torsdag.

Äntligen kära ni så är vi klara här hemma, blev ju inte så lätt som
det borde gå att sätta ihop ikea möbler, allt gick åt pipan och två glas
i mina ramar sprack.. ingen glad tjej och ingen glad kille heller för
den delen, Fick va hemma ifrån jobbet, min handled strejkar
nu igen.. Känner mig lite oroad över vad det kan vara, 
men håller mina tummar&tår över att det inte är det jag tror..
nej det kan det inte vara.. Lovar att visa bilder imorgon, just nu
har jag ingen lust, men självklart ska ni få se.. Ska se om jag hittar några
före bilder.. Ikväll ska vi bara ha myskväll, se nya Irene Huss & om vi
orkar ser vi nog nya Pirates of the carribean också.. Men innan det ska
jag klippa Lagge också... Ha en fin kväll.  puss&kram.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0