Liiiiiiiiiiverpol.


Turen kan alltid vända, åkte ju upp till Mio idag.. som tur var säger jag
bara, kommer in och ska bara titta på soffan en gång till, provsitta osv.
Då Soffan är nedsänkt yttligare och är leveransklar NU, slog till direkt.
och hoppas nu på att kunna få bort våran soffa den här veckan så vi kan
hämta den nya, och helt plötsligt blev det ett sånt där stress moment..
Ska försöka ordna så vi kan tapetrera i Maj iaf, min fina pappa är ju
tapetseraren.. Hur som helst, har hockey kväll här hemma. lite öl och
pirrig stämning, meeeeeeeeeen brynäs leder ju stort.. så känner mig
ganska lugn. Nä, ska upp tidigare imorgon bitti så efter hockeyn tackar
jag för mig. puss&godnatt. ♥ här är vår nya soffa.. mihihi.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0