Fjärde Advent.

Fjärde advent, dan före dopparedan.
Jag har jobbat mitt sista pass av vad som kändes som mördar långa veckor..
Har nu två dagars ledighet. ❤ Första gången jag jobbar i butik under jul & det är knappast någon höjdare, förstår inte hur pissiga liv folk måste ha som är så otrevliga, det är tur att mina hormoner blir till ilska istället för tårar när det gäller okända människor.. Jobbigt annars.. Ikväll har uppesittarkväll stått på schemat, knäcken är kokt och jag är redo för julafton.. Har köpt alkohol fritt bubbel till invigningen av bubblet, invigning för mig & fab iaf. Längtar! Annars känns julen inte så märkvärdig, jag fokuserar mer på nästa års jul då vi förhoppningsvis firar våran första jul i vårt egna hus, med våran fina lilla prins. Obeskrivlig känsla.. ❤ Kom ut nu.

Klockan står på ringning för sista avsnittet av julkalendern, gråter en skvätt..


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0