Onsdag.

Våran lilla prins i magen vill gärna ha jympa pass på mornarna & kvällarna.. Lagom kul när man ska försöka somna om när Fabian åkt till jobbet.. Det är verkligen helt sjukt, han vill inte göra något på beställning, han kan leva runt som en tok där inne, och så fort jag säger till Fabian då slutar han? Tittar Fabian bort börjar han igen.. Och när fab säger hejdå på morgonen så sparkar han fint tillbaka.. Undra om det är så att han faktiskt redan känner igen oss? Helt fantastisk känsla iaf. Har börjat må lätt illa igen, främst när jag ätit dåligt men även på morgonen.. Ett lätt lyft trycker på rejält & jag hoppas på att dom här sista veckorna springer iväg.. Att vara gravid är inget jag kommer sakna.. Inte än på ett tag iaf.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0