Torsdag

Jag hade tänkt fel och gjort så mina räkningar drogs idag, lite halv osmart men ska å andra sidan inte handla något så.. Det är verkligen lyx att kunna ställa klockan på halv nio och sen ligga och dra sig i sängen.. Tycker synd om Fabian och alla andra som måste gå upp när klockan visar 05, eller tidigare.. Det saknar jag med hemtjänsten, att jobba kvällar.. Sena sommar kvällar på dom krokiga vägarna i rånäs, ryser när jag tänker på alla dom.. ❤ Nu ska jag duscha och sen göra en del av julgodiset så slipper jag det i helgen efter allt jobb.. Ska kolla på julkalendern också såklart, vill inte att det ska ta slut.. Hur sjukt är det inte att julafton är om 4 dagar? Så jädra mysigt, några till minusgrader bara så träden blir frostiga och fina! Ha en fin torsdag!

Köpte en nagel olja till mig själv i julklapp, har den i 7 ml som börjar ta slut, nu köpte jag en 74 ml.. Doftar helt ljuvligt & är svinbra!! Kom dessutom på en dag i lådan, grymt! ❤


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0