Monday.

Idag har jag gått Intro på ett nytt jobb. som timmis men ändå.
Daglig verksamhet på omsorgen. Har kännts bra och med
trevliga kollegor blir ju allt bättre, tis och ons blir också introdagar
och jag laddar.. känns inte som att jag jobbat idag, men har varit
en lugn dag tydligen.. Så vi får se hur det går imorgon. Efter jobbet
var jag förbi mormor och hjälpte henne, tog med henne upp till
rånäs och där sitter jag nu, ska fira lilla pappa idag några dagar
försent.. hand fyllde i torsdags den gamlingen.. Sen hem till norrtälje.
Lite BB och sen sängen. Igår var jag på hockey med Teresia, mötte
även Jessica där en sväng.. Blev förlust, men vi håller tummarna för
morgondagen..  Skulle ha åkt med på matchen då, men mamma
påminde mig precis om att det är floristkurs då, så sugigt.. menmen
har ju betalt för det så känns ju inte okej att missa, hoppas på vinst
imorgon och att vi kan åka med på onsdag istället. Nä, maaaaaaat.
puss på er & ha en trevlig måndags kväll! ♥


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0