onsdag.

Onsdag, börjar jobba tio och älskar att kunna sova till kvart i åtta.
Extra sovis, gå upp äta frukost i lungo och ro framför vakna med
the voice.. Dricka Kaffe och fixa mig i lugn och ro. mm.
Fab har match idag vilket betyder att jag är ensam hela kvällen,
funderar på att gå spåret ikväll, sådär lagom jobbigt i snön,
om jag törs vill säga, annars får det bli gångvägar. Nä ska börja
fixa mig lite nu. Ha en fin dag! ♥

Det är får bli dagens diss, så besviken. Klickade dessutom hem 2
stcken. Lykos egna hår spray, ska alltså dofta ljuvliga jordgubbar.
och fy, kändes som jag hade övermogna ruttna jordgubbar
i håret och själva sprayen var inte heller den bästa. SUCK.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0