Fotobok ENJOY.

Jag är en såkallad testpilot för Smartphoto, som är det nya namnet
för ExtraFilm. Smartphoto är en fotobutik på nätet där du kan beställa
bla. Fotoböcker, förstorningar, vanliga fotokopior, canvastavlor och mycket mer.

Jag har testat att göra fotoboken ENJOY.

I den här fotoboken väljer du själv hur många sidor du vill att den
ska bestå av, från 20 till 60 sidor. Boken är av mjuk pärm med laminerad yta.
Du väljer själv design på boken, hur den ska se ut, vad som ska stå var och
vart varje bild ska sitta. Hur många bilder som ska vara på varje sida bestämmer
du själv, och det går att klippa och klistra enkelt och smidigt.

Finns massvis av olika fotoböcker, hårda som mjuka.

Fotoboken var lätt och smidig att göra, men kräver lite tid. Ta en kopp kaffe
och sitt i lugn och ro och fixa ihop den, det finns så mycket pill man kan göra
så man känner sig inte nöjd i första taget. Jag valde att rotera bilderna på en
del sidor vilket blev ett snyggt resultat, se bild nedan. Jag valde en bröllops
design, blev snygg kontrast till bilderna och innehöll fina mönster som bakgrund.

Vill du göra en fotobok ENJOY eller någon av smartphotos andra produkter
besök deras hemsida här: www.smartphoto.se

Jag ska andvända min fotobok som en mini portfolio och jag är mer än nöjd
med resultatet. Enkel och stilren och går lätt att bläddra igenom. ♥ Fina klara
och starka färger.







Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiin!!

2012-02-08 @ 12:48:47
URL: http://missclefberg.blogg.se/

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0